fredag 16 mars 2012

60+61+40


Lite uppdatering!
Slutet av febrari åkte vi till Trollhättan för att fira min mamma som fyllde 60år
(eller om det ska vara riktigt 15år).
Min pappa fyllde 60 år förra året och smet från allt firande.  Deras 40 årig bröllopsdag blir det detta året, så här har vi mycket att fira.
Jag och mina bröder hade bjudit in massa vänner till föräldrarna.
Tror vi blev 40st i slut av kvällen.
Min moster hade planerat i överraskning att komma.
Har inte träffat henne på flera år så det var roligt att ha henne på besök
innan och efter Trollhätte resan.

Jag hade gjort flera Smörgåstårtor, Chokladfudgetårtor, Morotsmuffins och Makroner.

Kan meddela att jag bakat mina första makroner.
Min mamma har alltid velat smaka, så jag överraskade henne och bakade hallonmakroner.
 Riktigt goda!


1 kommentar: