onsdag 11 juli 2012

Skogspromenad

Promenad i Trollskogen bjuds det på idag.
Med varsin hink gick vi genom vår närmsta, härliga lummiga skog.
Myggorna var stora som helikoptrar och ihärdliga att smaska på oss.




Våran å i Trollskogen





Dagens fångst, det vi han med när myggorna förföljde oss.
Det kommer bli mer plockning under sommaren.
Men då förberedda med myggmedel.



Tidigare i dag har vi bla mublerat om Willliams rum.
Han har äntligen fått in allt lego i sitt rum, eftersom vi river i " lekrummet". 

Jag och barnen har också varit på jordgubbsplock, smakrika gubbar.
En smarrig efterättt och så blev det milkshake.

När barnen lagt sig tog M en cykeltur och jag tränade hemma.
Gillar mitt träningsprogram .....


Jag beundrar min duktiga svägerska som tränar hårt, nu är det full fokus på mig med.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar