onsdag 15 december 2010

En lugn och solig dag

Idag tar vi det lugnt , jag och barnen var iväg och handlade julklappar hela förmiddagen igår. Så idag är det en mysig hemma dag. William och Julia lekte och var fullt sysselsatta, så jag tänkte ..... kanske det här är en bra dag att filura lite på vårat årliga Julbrev, det börjar bli hög tid att göra det. Det är 4:e året i rad som jag ger mig i kast med att skriva ett brev som berättar lite vad som året har bjudit på och bilder. Men det som är det kluriga är att det är på rim. Det är inte riktigt jag, bestämde mig för att vidga mina områden. Började för fyra år sedan, så det är bara att fortsätta.
Efter att vi hämtat Philip i skolan skyndade vi oss hem för att hämta skridskorna. Solen lyste och glimrade. På fotbollsplanen i vårat område har de spolat, så det är nära, kan se det från vardagsrums fönstret. Nöjda och glada barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar