torsdag 7 april 2011

Tog "ledigt" från flyttförberedelser.

I dag skyndade vi iväg .....
Veckohandling kl 8.10, folktomt, sånt är underbart. Jag packade in all mat i lugn och ro, ingen stress.
Hem med maten, toppade barnen med lite yoghurt, sedan iväg igen.
De som känner mig och min man, vet att vi gillar Biltema.
Två av familjemedlemmarnas cyklarna ska få sig en omgång. Williams cykeldäck+ slang har gått sönder. Mathias cykeldäck hade fått en sylvas sten i däcket på lördags turen.
Far och son ska få tillbringa tid tillsammans och fixa sina cyklar i kväll.
På Ikea gjorde vi en snabb vesit. W köpte batterier (till diverse leksaker). Han fick pengar tillbaka, så han var tvungen att köpa sig en mjukglass och bjuda sin syster på en också. Smaskens med mjukglass tyckte barnen, mamma var ståndaktig denna gången.
Skärholmen centrum rusade vi också igenom, in på Cubus.
Fick tips av en väninna att de har bra pris på nagllack och annat för vackra/ vackrare naglar.
Fick köpt en buffe av grejer, här ska det bli lite mer kvinnligt! Har inte varit så snäll med mina naglar på flera år, jag är typ aldrig stilla. Det syns tyvärr på händer och naglar. Aldrig försent ....

Nu blir det lek med barnen på lekplatsen och mellis ute.
Trevlig torsdag till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar