tisdag 26 juni 2012

Övar


Igår var vi "hemma" och hängde vid poolen, lite disigt väder, ingen tryckande värme.
Nu kan både P och W simma. J visar simmtagen på land.
Jag, Mathias, Julia och svärfar var på ett stort köpcenter i går.
Det blev en hel del handlat ...... Bikini till Julia, barn bilsäten, leksaker till poolen, solkräm.
Matavdelningen med goda skinkor hamnade jag en bra stund. Oj vad mycket goda skinkor! Blev massa mat också.
Vi lär ju inte svälta här nere.
Hemma igen blev det bad och frukbuffe.

Jag har lovat svärfar att ha lite matkurs här.
Salladskursen är nu påbörjad. Salladen bestog av olika sallassorter, granatäpple, gurka, rostade pinjenötter och knaperstekt baccon. Han behöver nog öva lite på det där med att få ut
granatäpplena ......

Glass och frukt till efterrätt.

När barnen var lagda tog jag och min älskling lek i poolen.
Nu på morgonen tyckte de var orättvist att vi minnsan fick bada och inte de.
Livet är orättvist : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar