torsdag 3 februari 2011

Presenter





Snart är det dags att bli ett år äldre ...
Det var Mathias födelsedag i går och vi brukar "slå i hop" våra födelsedags firande.
Så i går hade vi Gunnbritt ( svärmor), Cherina ( svägerska) , David ( blivande svåger), Morgan ( svåger) och Alice ( barnens ena kusin) på middag och firande.

Fick jätte fina blommor som luktade så gott. En cupcakes bok och en muffinsform som jag önskade mig ( smidigt när man har två).
Så här ska det bakas ...... mina gäster lovade att provsmaka när det behövs.

Sedan tjuvöppnade jag en pressent från mina föräldrar .
 När man uppnår en sådan här ålder gör man som man vill , hahahha ...
En jätte fin ljuslykta / ljusstake.
 Calle och Sandra har en sådan som står i deras hall, som jag föll för.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar