måndag 21 mars 2011

Är med och tävlar

Tävling ....

Kakformar - 31/3










Perfekt nu när det börjar närma sig påsk,och
man vill ha fina kakor att bjuda på,så garanterar
jag att man får många favoriter hos kakformar.se
För att tävla ska du gå in på http:/kakformar.se// och
skriva ner vilken är din favorit kakform.

Tävla hos Smulans bakblogg
Jag är med och tävlar om otroligt fina formar.  Önska mig lycka till!

Smulans bakblogg ger oss tips, fina formar och vips,blir det fina kakor små. På kalas bordet skall de stå.
Philip, William och Julia önsker sig till sist en påsk hare, ja vist!!
Kakformar.se är platsen för vårt intresse.
Nu vi hoppas att vi vinner, så att inte vårt intresse försvinner ... :)

3 kommentarer:

  1. vad kul att du har hittat till min sida,önskar dig lycka till.Påsken är en underbar tid att fira med släkten,och visst ska man ha efterrätt.

    SvaraRadera
  2. Tack, det är jätte fina formar till alla anledningar, så jag hoppas på vinst :)

    SvaraRadera