måndag 9 maj 2011

Ingen god natts sömn

Igår kväll kände jag mig lite konstig, illamående och hängig.
Vaknade på natten av ont i magen. jojo, upp och ner. Tror jag ätit något tokigt, eller fått i mig en arg och ond bakterie. Inte mycket sömn för mig i natt. Passade på att se till mina små där de låg i sina sängar. Så stilla, tysta och söta. Egentligen skulle alla få se hur stilla och tysta de kan vara.
Morgon kvisten kom och jag kände mig att det här blir en tuff dag.
Kl 9 kom min kära man hem för vabb för sjuk fru.
Stillsam dag med mycket vila, för en rastlös Elinor.

2 kommentarer:

  1. Krya på dig Elinor! Vad mycket du lagt upp på bloggen det senaste. Kul att se vad ni har för er. :-) Dina kladdkakemuffins med centerfluff ska jag prova att baka. Ser fööööör goda ut!!!! Som sagt, hoppas att du snart blir frisk.

    SvaraRadera
  2. Tack Emilia. Nu är jag på gång igen.

    SvaraRadera